Serwis muzyczny Eurozetu za rok chce mieć 750 tys. użytkowników miesięcznie
Działa już serwis muzyczny Grupy Eurozet (m.in. Radio Zet, Chilli Zet, Antyradio, sieci Plus i Planeta FM) Niagaro.pl.
Platforma umożliwia dostęp do 2 mln utworów polskich i zagranicznych (na podstawie umów m.in. z Universal Music Polska i Sony Music Polska). W zależności od wybranego poziomu dostępu (darmowy bez konieczności logowania, darmowy dla zarejestrowanych użytkowników lub płatny) internauci mogą m.in. odsłuchiwać utwory online, tworzyć własne playlisty, dzielić się nimi z innymi osobami i ściągać muzykę w formacie mp3 na komputer lub telefon komórkowy. Platforma oferuje dwa rodzaje abonamentów (na dobę, tydzień, miesiąc lub rok), które umożliwiają tylko odsłuchiwanie utworów albo też ich pobieranie. Najtańszy abonament kosztuje 3,66 zł, najdroższy - 399,67 zł. Niezarejestrowanym użytkownikom Niagaro.pl będzie wyświetlał reklamy. Grupa Eurozet chce w ciągu roku pozyskać 750 tys. unikalnych użytkowników serwisu miesięcznie, w tym 20 tys. takich, którzy będą płacić za dostęp do muzyki. Portal ma być rentowny w 2012 roku. Serwis tworzył zespół pracowników Grupy Eurozet i agencji interaktywnej Artegence. Niagaro.pl jest promowany w stacjach nadawcy.(TOCH, 08.06.2010)










