Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 11, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Roxy FM w Warszawie trzeba jeszcze poczekać

Warszawska rozgłośnia Roxy FM nie wystartowała razem z pozostałymi stacjami nowej sieci radiowej Agory SA. Powodem jest brak zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę charakteru programu warszawskiego Radia Klasyka 103,7 FM.

Klasyka ma obecnie w koncesji zapis zobowiązujący nadawcę do emisji programu ”o charakterze wyspecjalizowanym muzycznym: muzyka poważna”. Jak mówi Rafał Rastawicki, rzecznik przewodniczącej KRRiT Danuty Waniek, decyzja w sprawie Klasyki ma zapaść w czwartek. Bartosz Hojka, dyrektor grupy radiowej Agory, zapowiada, że Roxy FM w Warszawie nie ruszy od razu po otrzymaniu pozwolenia na zmianę charakteru programu. – Potrzebujemy czasu, między innymi na szkolenia pracowników i przygotowanie studia – tłumaczy. Obecnie nadaje pięć stacji Roxy FM (dotychczasowe stacje Blue FM w Bydgoszczy, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach oraz poznańskie Rock Radio Wielkopolska). Grają w formacie soft rock. Program kierowany jest do słuchaczy w wieku 20-35 lat, z dużych miast. Ramówka stacji to kilka codziennych pasm, z których dwa (poranne i popołudniowe) nadawane są z warszawskiej centrali, a pozostałe emitowane są lokalnie. Z Warszawy nadawane są także cogodzinne serwisy informacyjne, przygotowywane przez stołeczny newsroom grupy radiowej Agory (pracuje też dla Tok FM i sieci Złote Przeboje). Po serwisach pojawiają się informacje lokalne (przygotowywane przez poszczególne rozgłośnie). Sieć Roxy FM ma w planach także emisję audycji autorskich. – Planujemy nawiązanie współpracy z osobowościami także spoza radia. Tworzymy grono stałych współpracowników, jesteśmy na etapie rozmów – mówi Bartosz Hojka. Dyrektorem programowym Roxy FM jest Marek Osada, dotychczasowy dyrektor programowy sieci Blue FM. Za muzykę odpowiada Anna Pniok z redakcji muzycznej grupy radiowej Agory, a za przygotowanie i wdrożenie projektu Aleksander Nowak, dyrektor ds. rozwoju grupy radiowej Agory.

(KRZ, 11.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.