Blisko 15-procentowy wzrost wydatków na reklamę samochodów osobowych
26.04.2010, 08:12
O 14,2 proc. wzrosły wydatki na reklamę samochodów osobowych w pierwszym kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku.
Jak wynika z danych cennikowych Expert Monitora, od stycznia do marca br. koncerny samochodowe wydały na reklamę w telewizji, radiu, prasie, kinie i na nośnikach zewnętrznych ponad 234,6 mln zł. Najwięcej - Citroën Polska, bo aż 25 mln zł. Koncern ten zwiększył budżet na działania reklamowe w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r. o 93,8 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się: Škoda Auto Polska z wydatkami rzędu 21,6 mln zł (wzrost o 8 proc.) i Toyota Motor Poland – 20,8 mln zł (spadek o 10,3 proc.). W pierwszej piątce są też: Peugeot Polska – 19,4 mln zł (w ub.r. nie było tej firmy w pierwszej piątce) i General Motors Polska – 16,4 mln zł (spadek o 1,8 proc.).(DOK, 26.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










