Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dodatek "Wprost" z logo "The Economist"

Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") rozpoczął współpracę z instytutem badawczym The Economist Intelligence Unit, będącym częścią grupy The Economist, wydawcy tygodnika biznesowego o tym tytule.

Dzięki współpracy co miesiąc pojawiać się mają we ”Wprost” dodatki ekonomiczne przygotowane na podstawie materiałów opracowanych przez instytut. Analizy i prognozy dotyczące gospodarki światowej uzupełnione zostaną o komentarze specjalistów i przedstawicieli polskich instytucji. Pierwszy dodatek z logotypem ”The Economist” ukaże się w najbliższym wydaniu tygodnika, 12 kwietnia. Dodatek ma mieć od 8 do 12 stron. Umowa ma obowiązywać przez 12 miesięcy z opcją przedłużenia. ”Wprost” ma wyłączną licencję jako tygodnik na publikowanie materiałów The Economist Intelligence Unit w Polsce. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w styczniu br. wyniosło 85 005 egz. (dane ZKDP).

(AW, 09.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.