Dodatek "Wprost" z logo "The Economist"
09.04.2010, 08:25
Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") rozpoczął współpracę z instytutem badawczym The Economist Intelligence Unit, będącym częścią grupy The Economist, wydawcy tygodnika biznesowego o tym tytule.
Dzięki współpracy co miesiąc pojawiać się mają we ”Wprost” dodatki ekonomiczne przygotowane na podstawie materiałów opracowanych przez instytut. Analizy i prognozy dotyczące gospodarki światowej uzupełnione zostaną o komentarze specjalistów i przedstawicieli polskich instytucji. Pierwszy dodatek z logotypem ”The Economist” ukaże się w najbliższym wydaniu tygodnika, 12 kwietnia. Dodatek ma mieć od 8 do 12 stron. Umowa ma obowiązywać przez 12 miesięcy z opcją przedłużenia. ”Wprost” ma wyłączną licencję jako tygodnik na publikowanie materiałów The Economist Intelligence Unit w Polsce. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w styczniu br. wyniosło 85 005 egz. (dane ZKDP).(AW, 09.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










