”Dobre Rady” najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem poradnikowym w 2009 roku
10.03.2010, 07:49
W ub.r. wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet tylko ”Dobre Rady” sprzedawały się lepiej niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały ”Olivia” i ”Claudia” – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
”Dobre Rady” (Burda Media Polska) były też tytułem, który od stycznia do grudnia ub.r. sprzedawał się najlepiej. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 508 844 egz. (wzrost o 2,97 proc. w porównaniu z 2008 rokiem). Na drugim miejscu znalazła się ”Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 506 781 egz. (tytuł zadebiutował w październiku 2008 roku wydaniem listopadowym), a na trzecim – ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 431 874 egz. (spadek o 6,42 proc.). Dalej były: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 412 009 egz. (spadek o 9,68 proc.), ”Claudia” (G+J Polska) – 333 508 egz. (spadek o 20,54 proc.) oraz ”Olivia” (Marquard Media Polska) – 233 907 egz. (spadek o 23,56 proc.). Tylko w grudniu ub.r. rozpowszechnianie płatne razem kobiecych miesięczników poradnikowych wyniosło: ”Dobre Rady” – 531 416 egz., ”Kobieta i Życie” – 493 595 egz., ”Świat Kobiety” – 485 251 egz., ”Poradnik Domowy” – 471 899 egz., ”Claudia” – 336 981 egz., ”Olivia” –195 466 egz.(AW, 10.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










