Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film "Ranczo Wilkowyje" najpopularniejszy w święta

Podczas świąt Bożego Narodzenia widzowie najchętniej wybierali TVP 1. Wzrost udziału w rynku w porównaniu z okresem świątecznym ub.r. spośród największych stacji telewizyjnych zanotował jedynie TVN – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Kanał TVP 1 w dniach 25-26 grudnia br. miał 20,46 proc. udziału w rynku (24,5 proc. w ub.r.). Udział TVP 2 kształtował się na poziomie 17,59 proc. (w ub.r. – 20,44 proc.), TVN – 16,64 proc. (13,48 proc.), a Polsatu – 14,94 proc. (16,84 proc.). Podobnie jak TVN wzrost zanotowały również kanały tematyczne z pakietu At Max firmy At Media. Ich łączny udział w rynku wynosił 8,63 proc. (6,03 proc. w ub.r.) Podczas świąt Bożego Narodzenia najwięcej widzów zgromadził pokazywany w sobotę w TVP 1 film ”Ranczo Wilkowyje” (6,99 mln widzów, 41,16 proc. udziału w rynku). W pierwszej piątce znalazły się emitowane tego samego dnia programy informacyjne: ”Fakty” TVN (4,52 mln widzów, 30,49 proc. udziału w rynku), ”Teleexpress” (4,24 mln widzów, 31,91 proc.) i ”Wiadomości” (4,07 mln widzów, 26,19 proc.) i emitowany w TVP 2 program ”Koń Polski – wielka świąteczna wyprzedaż” (4,38 mln, 29,52 proc.). Średnio każdy Polak spędził podczas tegorocznych świąt przed telewizorem 5 godzin i 41 minut. To o prawie cztery minuty krócej niż przed rokiem.

(KOZ, 29.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.