"Gazeta Bankowa" będzie miesięcznikiem
14.12.2009, 08:20
"Gazeta Bankowa" (Media Skok) zmienia częstotliwość ukazywania się z tygodnika na miesięcznik. Ostatni numer tygodnika trafi do sprzedaży 21 grudnia br., a pierwsze, styczniowe wydanie miesięcznika - 28 grudnia.
Zmianę częstotliwości wydawca tłumaczy chęcią zagospodarowania niszy rynkowej wśród specjalistycznych tytułów związanych z bankowością i finansami. Ponadto, jak mówi Monika Kicuła, specjalista ds. PR wydawnictwa, po uruchomieniu w październiku br. portalu Gb.pl był problem z dublowaniem się tekstów. – Teraz w wydaniu papierowym odejdziemy od aktualności, skupiając się na analizach, raportach, rankingach i rozmowach z ekspertami. Natomiast informacje bieżące będziemy zamieszczać w portalu – zapowiada Kicuła. Podkreśla też, że zmiana cyklu nie jest uwarunkowana względami finansowymi. Miesięcznik ”Gazeta Bankowa” ma trafiać do kadry zarządzającej w instytucjach finansowych. Magazyn podzielono na działy: Lider, Listy do redakcji, Osobowość, Idee, Liczby, Paragraf, Świat, Strategie, Człowiek, Recenzja, Felieton, Raport. Planowana cena to 29 zł (tygodnik kosztuje 12,90 zł), a objętość - 130 stron (tygodnik ok. 70 stron). Nie zmieni się format pisma (220 x 290 mm). Na początku utrzymany ma być obecny nakład (8 tys. egz.), ale w ciągu następnego roku ma się on zwiększyć do 10 tys. egz. Działania związane z marketingiem wizerunkowym nowego miesięcznika (m.in. reklama w Internecie i prasie, mailing) mają być prowadzone przez cały 2010 rok.(AW, 14.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










