"Co jest grane live informator kulturalny" - elektroniczny dodatek "GW"
”Co jest grane live informator kulturalny” – to magazyn na płycie CD, który zostanie dołożony do piątkowego wydania ”Gazety Wyborczej” (Agora SA).
Na płycie, która powstała we współpracy ”GW” i portalu Gazeta.pl, czytelnicy znajdą zapowiedzi (ze zwiastunami) premier kinowych, filmów na DVD, prezentacje nowych płyt muzycznych, gier, dzwonków i tapet do telefonów komórkowych. Jeden dział w całości będzie poświęcony wydarzeniu kulturalnemu października. – Jeszcze nie zapadła decyzja, czy ”Co jest grane live informator kulturalny” będzie pojawiać się co miesiąc – mówi rzeczniczka prasowa ”GW” Beata Kruczek. Sponsorem październikowego wydania jest Durex. Sprzedaż ”Gazety Wyborczej” z nową płytą wsparta zostanie kampanią reklamową obejmującą outdoor, telewizję (TVP 1, TVN, TVN 24, MTV), kina (sieć Cinema City), Internet (Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu). Drukowany dodatek ”Co jest grane” nadal będzie ukazywał się wraz z piątkowymi mutacjami regionalnymi dziennika – w dziesięciu największych miastach Polski.(GK, 27.09.2005)










