We wrześniu przybyło internautów największym grupom witryn
23.11.2009, 08:33
We wrześniu wśród najpopularniejszych grup witryn tylko Grupa Google zanotowała nieznaczny spadek liczby użytkowników w porównaniu sierpniem - wynika z badań Megapanel PBI/Gemius.
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych Grupa Google we wrześniu br. miała 15,3 mln użytkowników (w sierpniu br. - 15,4 mln). Na podium znalazły się też witryny należące do Grupy Onet.pl – 12,4 mln użytkowników (12,1 mln) i Nasza-klasa.pl – 11,7 mln (11,6 mln). Na kolejnych miejscach były grupy: Wirtualna Polska – 10,7 mln (10,4 mln), Allegro.pl – 10,6 mln (10,4 mln), Gazeta.pl – 10,4 mln (9,7 mln), Interia.pl – 10,1 mln (9,9 mln), YouTube.com – 9,2 mln (9,2 mln) i o2.pl – 9,2 mln (9,2 mln). Pierwszą dziesiątkę zamyka Grupa Wikipedia – 8,5 mln (7,2 mln). W zestawieniu domen liderem była we wrześniu br. Google.pl z 14,9 mln użytkowników (w sierpniu br. – 14,8 mln). Na kolejnych miejscach znalazły się: Nasza-klasa.pl – 11,7 mln (11,6 mln), Onet.pl – 11,5 mln (11,2 mln), Allegro.pl – 10,3 mln (9,9 mln), Google.com – 10,2 mln (10,3 mln), Wirtualna Polska – 9,8 mln (9,7 mln), YouTube.com – 9,2 mln (9,2 mln), Wikipedia.org – 8,4 mln (7,1 mln), Interia.pl – 8 mln (7,7 mln), Gazeta.pl – 7,4 mln (6,3 mln).(KRZ, 23.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










