Dział: PRASA

Dodano: Listopad 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Podatkowa” współpracuje z Ad Meritum

Ad Meritum, dom sprzedaży reklam prasowych, rozpoczął współpracę z ”Gazetą Podatkową” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin).

Ad Meritum ma wspierać wydawcę przy sprzedaży powierzchni reklamowej klientom bezpośrednim i agencyjnym. Za sprzedaż ”Gazety Podatkowej” w AD Meritum odpowiada Sylwester Marszał, kierownik sprzedaży pism biznesowych. ”Gazeta Podatkowa” ukazuje się w poniedziałki i czwartki, kosztuje 2,90 zł. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Gazety Podatkowej” od stycznia do sierpnia br. wyniosło 36 568 egz. (dane ZKDP).

(AW, 02.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.