Dział: PRASA

Dodano: Październik 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prasa straciła najwięcej budżetów

Jedynie telewizja miała wyższe cennikowe wpływy reklamowe w trzech kwartałach tego roku w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Najwięcej straciły dzienniki i magazyny.

Jak wynika z danych cennikowych Expert Monitora, rynek reklamy w mediach (gazety, magazyny, radio i telewizja) w okresie styczeń - wrzesień tego roku skurczył się minimalnie – był 0,27 proc. mniejszy, niż rok wcześniej i wyniósł 12,7 mld zł. Te dane nie uwzględniają jednak rabatów i promocji sezonowych. Największą część tortu reklamowego zgarnęła telewizja – 7,9 mld zł (wzrost o 7,3 proc.). Wpływy gazet wyniosły 1,7 mld zł (spadek o 15,86 proc.), magazynów – 1,6 mld zł (spadek o 12,5 proc.), a radia – 1,4 mld zł (spadek o 1,63 proc.). W trzech kwartałach tego roku podział rynku reklamy wyglądał następująco: telewizja miała 63 proc. udziału, gazety i magazyny – po 13 proc., a radio – 11 proc.

(KRZ, 15.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.