Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC promuje szybki Internet

UPC Polska kampanią reklamową wspiera wprowadzenie do oferty szybkiego Internetu o prędkości do 120 Mb/s.

Działania reklamowe obejmą stacje telewizyjne (m.in. TVP, Polsat, TVN), kino (głównie Cinema City i Orange Imax) oraz Internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl i Gazeta.pl). Za przygotowanie spotów odpowiada agencja Draftfcb + Ad Fabrika. Kreację internetową opracowała agencja Byss. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

(KOZ, 22.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.