Magazyny dla rodziców na plu-sie po pierwszym półroczu
Cztery z pięciu miesięczników dla rodziców poprawiły sprzedaż w pierwszym półroczu br. w porównaniu z tym okresem 2004 roku.
Liderem segmentu jest ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą w pierwszym półroczu br. 111 796 egz. (wzrost w porównaniu z tym okresem ub.r. o 23,2 proc.). Drugie miejsce należy do ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer). Ten miesięcznik zanotował największy wzrost sprzedaży – o 47,2 proc., do 102 639 egz. Kolejne miejsca zajmują: ”Dziecko” (Agora SA) – 85 391 egz. (wzrost o 22,5 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska) – 73 902 egz. (wzrost o 10,5 proc.) i ”Rodzice” (G+J Polska) – 68 349 egz. (spadek o 1,1, proc.). Wszystkie dane ZKDP.(GK, 19.09.2005)










