Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer wyda kolejny dwutygodnik telewizyjny "TV 14"

28 września nakładem Wydawnictwa Bauer ukaże się pierwszy numer dwutygodnika telewizyjnego "TV 14". Tydzień wcześniej w nowej odsłonie zadebiutuje "Tele Świat", który zmieni częstotliwość z tygodnika na dwutygodnik. Na kampanię promocyjną każdego z nich wydawca do końca br. przeznaczy ok. 3 mln zł.

Oba dwutygodniki wydawca chce pozycjonować w segmencie dwutygodników premium. Pisma będą jednak inaczej targetowane. ”TV 14” ma być magazynem rodzinnym, przeznaczonym dla szerokiej grupy odbiorców. Oprócz programów 54 stacji znajdzie się w nim rozbudowana część magazynowa poświęcona m.in. zdrowiu i urodzie, kuchni, podróżom oraz krzyżówki i horoskopy. Natomiast ”Tele Świat”, tak jak dotychczas, skoncentruje się na liczącym 80 stacji listingu i szczegółowych omówieniach najciekawszych pozycji. Magazyny liczące po 100 stron trafią do sprzedaży w nakładzie po 500 tys. egz. i w promocyjnej cenie – 1,50 zł. ”Tele Świat” jako tygodnik kosztuje obecnie 1,90 zł. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń - lipiec br. wyniosło 226 179 egz. (dane ZKDP). Oba dwutygodniki promowane będą m.in. w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet) i w portalu Interia.pl. Kreacją zajęła się agencja Happy Hours, a zakupem mediów dom mediowy Mediaedge:cia.

(AW, 16.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.