MSN.gazeta.pl zastąpił portal Microsoftu i kieruje ruch do serwisów Agory
02.09.2009, 08:15
Agora SA i Microsoft uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny serwis MSN.gazeta.pl.
Oferta dla reklamodawców przewiduje m.in. pakiet połączonych stron głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. Serwis MSN.gazeta.pl zastąpił istniejący od ponad roku MSN.pl stworzony przez Microsoft. Zmieniono układ strony głównej portalu, przypomina on teraz główny portal Agory - Gazeta.pl. Wszystkie tytuły-linki na stronie głównej prowadzą do artykułów zawartych w portalu Gazeta.pl lub innych serwisach należących do Agory (m.in. Plotek.pl, Sport.pl, Moto.pl). Większość z nich jest identyczna jak na portalu Gazeta.pl, są ułożone w podobnej kolejności i tak samo ilustrowane. Na stronie MSN.gazeta.pl użytkownicy mają za to dostęp do usług Microsoftu: m.in. poczty Hotmail, komunikatora Live Messenger i wyszukiwarki Bing. - Wprowadzenie serwisu MSN.gazeta.pl w tej formule było poprzedzone analizami i badaniami. Gdybyśmy chcieli stworzyć zupełnie odrębny portal, trzeba by stworzyć dedykowaną dla niego redakcję - mówi Magdalena Bigaj, PR manager w Gazeta.pl. Reklamodawcy mogą skorzystać z oferty łączącej możliwość reklamy na stronach głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. W portalu MSN.gazeta.pl klienci mogą też realizować kampanie wielkoformatowe. Podpisana w czerwcu br. umowa pomiędzy Agorą a Microsoftem zakłada rozwój wspólnych produktów oraz przyznaje Agorze wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.(KRZ, 02.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










