Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Więcej na reklamę wody mineralnej

Prawie 90 mln zł wydano w pierwszym półroczu br. na promocję sześciu marek wód mineralnych w telewizji, radiu, prasie, na nośnikach zewnętrznych i w kinie. To o 5,21 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. – wynika z zestawienia Expert Monitora (dane cennikowe).

Najmocniej promowaną marką wody była Nałęczowianka (Nestlé Waters Polska) – jej wydatki reklamowe wyniosły 16,6 mln zł (wzrost o 65,98 proc. wobec pierwszego półrocza ub.r.). Na drugim miejscu pod względem wydatków znalazł się Żywiec Zdrój (Żywiec Zdrój SA) – 15,9 mln zł (wzrost o 119 proc.). Dalej uplasowała się Górska Natura (Pepsi Cola General Bottlers Poland) – 14,3 mln zł (wprowadzona na rynek w 2009 roku). O 147 proc. - do 11,8 mln zł - zwiększyły się wydatki na reklamę Cisowianki (Nałęczów Zdrój). Hoop Polska natomiast zmniejszył wydatki na promocję wody Arctic o 25,7 proc. – do 8,2 mln zł, a Coca-Cola Poland Services wydała na reklamę Kropli Beskidu mniej o 54,6 proc. – 4,2 mln zł.

(MAZ, 30.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.