Niezależna Gazeta Internetowa rusza do boju o czytelników
09.07.2009, 08:18
Powstała niedawno Niezależna Gazeta Internetowa (www.ngi24.pl) tworzona przez byłych dziennikarzy ”Pulsu Biznesu” zaczęła się reklamować. Wabikiem na czytelników jest pierwszy tekst śledczy tej redakcji.
Kampania promocyjna prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. – Na razie jest to piętnaście billboardów w różnych punktach miasta. Promują pierwszy zrealizowany przez nas temat ”Prywatne interesy Stanisława Kluzy, szefa KNF” – mówi Mariusz Zielke, właściciel spółki wydającej Ngi24.pl. Jak się dowiedzieliśmy, koszt takiej kampanii to kilka tysięcy złotych. – Chciałbym promować w ten sposób każdy własny temat, raz w tygodniu. Będziemy to robić, dopóki wystarczy środków własnych. Mam nadzieję, że do końca wakacji będzie to możliwe. Staramy się też o fundusze unijne – tłumaczy Zielke. Kolejna odsłona kampanii serwisu Ngi24.pl rozpocznie się prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek i też będzie powiązana z realizowanym przez dziennikarzy tematem.(AW, 09.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










