Kampania reklamowa "Gazety Wyborczej" z okazji 20-lecia
W telewizji, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej ruszyła urodzinowa kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej" (Agora SA). W tym roku minie 20 lat, odkąd dziennik pojawił się na rynku.
Film reklamowy nakręcono w konwencji ”Polskiej Kroniki Filmowej”. W sondzie ulicznej stylizowanej na 1989 rok respondenci opowiadają, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat. Spot wyreżyserował Paweł Łoziński. Jest on emitowany w dwóch wersjach (30- i 15-sekundowej) w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie i w stacjach tematycznych oraz sieci kin Multikino. Kampania telewizyjna potrwa do 8 maja. Reklamy pojawią się też na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce i w serwisie Wyborcza.pl. Kreację stworzyła agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, produkcją spotu zajęło się studio CutCut, a zakupem mediów – dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” w styczniu i lutym br. wyniosło 395 235 egz. (dane ZKDP).
(AW, 17.04.2009)










