Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa sieci Złote Przeboje

Wczoraj rozpoczęła się kampania promocyjna sieci Złote Przeboje. Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji "Więcej muzyki, którą kochasz".

Część telewizyjna kampanii wykorzystuje piosenkę Katie Melua ”Nine Million Bicycles”. Spot emitowany będzie w TVP, TVN-ie, Polsacie i kanałach tematycznych. Kampania prowadzona w Internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr z reklamy telewizyjnej, uzupełniony o hasło ”Więcej muzyki, którą kochasz” oraz logo stacji. Kreację przygotowała agencja Blue Angels, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Udział sieci Złote Przeboje w rynku ogólnopolskim wynosi 2,7 proc. (XII 2008 – II 2009, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 07.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.