Dział: PRASA

Dodano: Marzec 11, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobre Rady" liderem sprzedaży w 2008 roku

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w 2008 roku sprzedawała się lepiej, niż rok wcześniej. Segment ten powiększył się w ub.r. o nowy tytuł – "Kobietę i Życie", która zajęła drugie miejsce w zestawieniu rocznym.

Od stycznia do grudnia ub.r. najlepszy wynik, podobnie jak rok wcześniej, miały ”Dobre Rady” (Burda Media Polska). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu za 2008 rok wyniosło 494 170 egz. (wzrost o 5,23 proc. wobec 2007 roku). Na drugiej pozycji znalazł się debiutujący w październiku ub.r. miesięcznik ”Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 464 422 egz. (dane dostępne tylko za listopad i grudzień ub.r.). Na trzecie miejsce z drugiego spadł ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 461 510 egz. (wzrost o 2,21 proc.), na czwarte z trzeciego – ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 456 185 egz. (wzrost o 1,21 proc.), na piąte z czwartego – ”Claudia” (G+J Polska) – 419 715 egz. (spadek o 2,9 proc.), a na szóste z piątego – ”Olivia” (Marquard Media Polska) – 306 006 egz. (spadek o 4,81 proc.). W grudniu ub.r. rozpowszechnianie płatne razem kobiecych miesięczników poradnikowych wyglądało następująco: ”Poradnik Domowy” – 553 274 egz., ”Świat Kobiety” – 530 297 egz., ”Dobre Rady” – 475 302 egz., ”Kobieta i Życie” – 450 943 egz., ”Claudia” – 390 551 egz., ”Olivia” – 262 147 egz. Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

(AW, 11.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.