Multimedia Polska wciąż chce podbić stolicę
26.02.2009, 08:20
Operator kablowy Multimedia Polska zwiększył przychody w czwartym kwartale 2008 roku wobec tego samego okresu 2007 roku, lecz jego zysk zmalał. Spółka zapowiada usługi t-commerce, lecz na razie rezygnuje z wirtualnej telefonii komórkowej.
Przychody spółki wyniosły 125,2 mln zł i były o 12 proc. większe niż przed rokiem. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 14 proc. i kształtował się na poziomie 62,6 mln zł. Spółka miała 10,6 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 26 proc. Liczba usług sprzedawanych przez Multimedia Polska zwiększyła się w czwartym kwartale ub.r. o 17,2 proc. - do 1,13 mln (w tym 654,6 tys. usług telewizyjnych). Operator cały czas rozbudowuje infrastrukturę w Warszawie. Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska, informuje, że obecnie swoim zasięgiem sieć obejmuje blisko 50 tys. gospodarstw w stolicy. W sumie w Warszawie sprzedanych zostało ok. 15 tys. usług, z których korzysta – według Rogowskiego – od 5 do 8 tys. klientów. Plan zakłada zwiększenie tej liczby do 120 tys. w 2011 roku. Operator pracuje nad wprowadzeniem usługi t-commerce, która polega na realizacji transakcji handlowych z wykorzystaniem telewizji. – Uruchomimy ją pod koniec trzeciego lub na początku czwartego kwartału – zapowiada Rogowski. Natomiast na razie klienci firmy nie będą mogli korzystać z usługi wirtualnej telefonii komórkowej, którą zapowiadano. – Zawiesiliśmy realizację umowy z jednym z operatorów – mówi tylko prezes. O powodach decyzji rozmawiać nie chce.(KOZ, 26.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










