Kampania reklamowa TV Biznes
TV Biznes przygotowuje wiosenną kampanię wizerunkową i planuje zmiany oprawy graficznej.
Krystyna Swojak, szefowa marketingu TV Biznes, informuje, że kampania rozpocznie się najprawdopodobniej w kwietniu. Ma być kontynuacją grudniowych działań reklamowych stacji i obejmie Radio PiN, ”Gazetę Prawną”, Wirtualną Polską oraz czasopisma branżowe (m.in. ”Rynki Zagraniczne”). Kampania zostanie przygotowana we własnym zakresie. Na razie TV Biznes nie planuje zmian w ramówce. – Przed wakacjami chcielibyśmy zmienić oprawę graficzną – zapowiada Jerzy Sikora, prezes TV Biznes. Informuje, że rozważanych jest kilka pomysłów. – Myślimy też o liftingu studia – mówi Sikora, ale dodaje: – Mamy jednak trudne czasy i musimy liczyć każdą wydaną złotówkę.(KOZ, 25.02.2009)










