MTV chce mieć w Polsce kolejny kanał do końca roku
MTV Networks Polska chce poszerzyć w tym roku portfolio o nowy kanał tematyczny. Zapowiada też uruchomienie kolejnych internetowych portali tematycznych.
Izabella Wiley, dyrektor generalna MTV Networks Polska, informuje, że nowy kanał miałby rozpocząć nadawanie najwcześniej jesienią. Jednak ma razie nie chce zdradzać szczegółów. Dodaje tylko, że stacja o takim charakterze w strukturach MTV na świecie już istnieje. Byłby to siódmy kanał w portfolio MTV Networks Polska. Dziś znajdują się w nim MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, VH 1, Nickelodeon i MTVN HD (ostatnie dwa uruchomiono w ub.r.). Wiley nie wyklucza również wprowadzenia do Polski odpowiedników Comedy Central i Nickelodeonu nadających w technologii wysokiej rozdzielczości. – Ale na pewno jeszcze nie w tym roku – zaznacza. W tym roku natomiast MTV Networks Polska zamierza uruchomić dwa portale tematyczne. – Pojawią się najwcześniej w trzecim kwartale – mówi Beata Węgrzyn, kierownik ds. serwisów internetowych w MTV Networks Polska. Zdradza, że będą to projekty z elementami społecznościowymi. Nadawca cały czas chce rozwijać uruchomiony pod koniec ub.r. serwis NamierzGwiazde.pl, w którym internauci mogą zamieszczać zrobione przez nich zdjęcia znanych osób. Planowane jest też wsparcie marketingowe dla innego portalu MTV Networks Polska – Switch2one (s2o.tv). Na kwiecień planowana jest kampania reklamowa VH 1, która ma stanowić kontynuację jesiennych działań reklamowych kanału. – Nadal będzie to zabawa fonetyką – mówi Robert Cieśluk, dyrektor marketingu MTV Networks Polska. Kampania na pewno obejmie nośniki reklamy zewnętrznej. – Lista pozostałych mediów nie jest jeszcze zamknięta – zapewnia Cieśluk. Wsparcie marketingowe planowane jest też dla jednej z tegorocznych nowości MTV Polska. Kampania towarzyszyć będzie jesiennej gali wręczenia nagród muzycznych Viva Comet, która odbędzie się ponownie w Warszawie.(KOZ, 26.01.2009)










