Lifting ”Rzeczpospolitej” online
Od niedzieli zmieniła wygląd pierwsza strona internetowego wydania ”Rzeczpospolitej” działającego pod adresem – rp.pl (Presspublica).
Jest to ”ukoronowanie dwuletniego procesu zmian, które przekształciły statyczne, internetowe archiwum w bogaty w unikalne, przydatne, często aktualizowane, multimedialne treści portal serwisów tematycznych” – napisał w komunikacie prasowym Michał Prysłopski, dyrektor online w Presspublice. Autorem projektu jest dyrektor artystyczny Bartosz Krzyżaniak-Gumowski. Główne zmiany, jakie wnosi lifting, to większa liczba tekstów na stronie, zdjęć i nagrań wideo tworzonych lub rozbudowywanych przez wszystkie działy redakcji ”Rzeczpospolitej” specjalnie do Internetu. Ułatwiono też użytkownikom dostęp bezpośrednio ze strony głównej do większej liczby tekstów prawnych i ekonomicznych.(MG, 20.01.2009)










