W listopadzie wzrosła sprzedaż tylko jednego dziennika regionalnego
Z 10 najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych tylko jeden zanotował w listopadzie 2008 roku wzrost sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem w 2007 roku.
Zyskał ”Głos – Dziennik Pomorza” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (rozpowszechnianie płatne razem). Pozycję lidera zajmuje ”Gazeta Pomorska” – 82 763 egz. (spadek o 3,78 proc. wobec listopada 2007 roku). Na drugim miejscu jest ”Polska Dziennik Zachodni”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 81 758 egz. (spadek o 17,23 proc.). Trzeci jest ”Express Ilustrowany”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 54 651 egz. (spadek o 4,84 proc.). Na czwartej pozycji znalazł się ”Polska Głos Wielkopolski” – 52 755 egz. (spadek o 7,03 proc.), natomiast na piątej ”Polska Dziennik Bałtycki” – 51 472 egz. (spadek o 11,34 proc.). Szóste miejsce zajmuje ”Polska Dziennik Łódzki” – 45 663 egz. (spadek o 18,18 proc.), siódme ”Dziennik Polski” – 44 779 egz. (spadek o 6,15 proc.), ósme ”Gazeta Lubuska” – 43 490 egz. (spadek o 4,71 proc.), dziewiąte ”Głos – Dziennik Pomorza” – 42 923 egz. (wzrost o 3,23 proc.). Zestawienie zamyka ”Echo Dnia”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 39 111 egz. (spadek o 1,8 proc.).(MIŚ, 08.01.2009)










