Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie "Gazeta Prawna" najwięcej zyskała, "Polska" najwięcej straciła

Tylko dwa dzienniki ogólnopolskie poprawiły wyniki w listopadzie 2008 roku w porównaniu z listopadem 2007 roku.

Zyskała ”Gazeta Prawna” i ”Super Express” – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem. Liderem pozostaje ”Fakt” (Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w listopadzie 2008 roku wyniosło 481 622 egz. To jednak o 7,24 proc. mniej, niż w tym samym miesiącu roku 2007. Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) z wynikiem 409 045 egz. (spadek o 5,56 proc.). Na trzecim miejscu znajduje się ”Super Express” (Murator SA) – 203 205 egz. (wzrost o 0,29 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 152 649 egz. (spadek o 13,26 proc.), ”Dziennik” (Axel Springer Polska) – 150 501 egz. (spadek o 16,13 proc.), ”Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 75 236 egz. (wzrost o 9,78 proc.), ”Przegląd Sportowy” (Axel Springer Polska) – 57 419 egz. (spadek o 9,36 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) – 24 129 egz. (spadek o 9,33 proc.) oraz ”Gazeta Giełdy Parkiet” (Presspublica) – 10 779 egz. (spadek o 11,11 proc.). Suma średniego rozpowszechniania płatnego razem wszystkich dzienników regionalnych Polskapresse objętych tytułem ”Polska” w listopadzie ub.r. wyniosła 331 857 egz. To o 18,31 proc. mniej, niż w tym samym miesiącu w roku 2007.

(MIŚ, 07.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.