Polsat obniża ceny reklam na styczeń
Reklamy przy filmach z cyklu ”Mega Hit” w Polsacie, które zazwyczaj były najdroższą pozycją w cenniku stacji, będą w styczniu 2009 roku tańsze niż w styczniu i grudniu br.
Za 30-sekundowy spot przy ”Mega Hicie” w styczniu 2009 roku trzeba będzie zapłacić do 32,6 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To o 21 proc. mniej niż rok wcześniej i o 46 proc. mniej niż w grudniu br. Tańszy jest także czas reklamowy przed wieczornym wydaniem programu informacyjnego ”Wydarzenia” – najdroższe reklamy kosztują wtedy 17,5 tys. zł, tj. o 7 proc. mniej niż w styczniu br. i o 39 proc. mniej niż w grudniu br. ”Mega Hit” staniał na tyle, że najdroższym spotem w styczniowym cenniku Polsatu jest reklama przy serialu ”CSI kryminalne zagadki Miami” (emisja 25 stycznia) – 32,9 tys. zł (o 10 proc. więcej niż w styczniu br. i o 36 proc. mniej niż w grudniu br.).(RUT, 23.12.2008)










