PMPG chce pozyskać z rynku 200 mln zł
16.12.2008, 08:32
Platforma Mediowa Point Group zamierza zebrać 200 mln zł z wyemitowaniu 500 obligacji zamiennych o wartości nominalnej 200 tys. zł każda oraz 50 mln nowych akcji.
Emisja akcji i obligacji jest skierowana do inwestorów kwalifikowanych, tj. instytucji finansowych, TFI, OFE, funduszy private equity i banków. Taki sposób przeprowadzenia transakcji wybrano po konsultacjach z instytucjami rynku kapitałowego. Ma on umożliwić spółce szybkie pozyskanie środków finansowych bez konieczności przeprowadzania długotrwałej procedury zatwierdzania prospektu emisyjnego. PMPG SA tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Agencja Full Interactive (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (usługi dystrybucyjne i logistyczne), Gemtext (drukarnia), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa).(ZAW, 16.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










