Miesięczniki poradnikowe dla kobiet utrzymują wzrost sprzedaży
W trzech kwartałach 2008 roku większość miesięczników poradnikowych dla kobiet sprzedawała się lepiej, niż w tym samym okresie rok wcześniej.
Gorsze wyniki miała tylko ”Olivia” – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem. Od stycznia do września br. najlepszy wynik osiągnęły ”Dobre Rady” (Burda Media Polska), których średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 503 901 egz. (wzrost o 8,76 proc. wobec trzech kwartałów 2007 roku). Drugie miejsce zajął ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 462 732 egz. (wzrost o 4,93 proc.), a trzecie ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 449 001 egz. (wzrost o 3,15 proc.). Kolejne były ”Claudia” (G+J Polska) – 428 984 egz. (wzrost o 0,78 proc.) i ”Olivia” (Marquard Media Polska) – 314 388 egz. (spadek o 8,59 proc., jedyny w grupie). We wrześniu br. rozpowszechnianie płatne razem kobiecych miesięczników poradnikowych wyglądało następująco: ”Dobre Rady” – 542 361 egz., ”Poradnik Domowy” – 512 777 egz., ”Świat Kobiety” – 458 029 egz., ”Claudia” – 457 706 egz., ”Olivia” – 324 379 egz.(AW, 09.12.2008)










