Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Prawna” i ”Super Express” jako jedyne dzienniki poprawiają sprzedaż

Dwa dzienniki ogólnopolskie - ”Gazeta Prawna” i ”Super Express” - poprawiły wyniki w październiku br. w porównaniu z październikiem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Liderem zestawienia pozostaje ”Fakt” (Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w październiku br. wyniosło 477 624 egz. To jednak o 6,64 proc. mniej, niż w tym samym miesiącu ub.r. Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) z wynikiem 421 867 egz. (spadek o 4,86 proc.). Na trzecim miejscu jest ”Super Express” (Murator SA) – 197 590 egz. (wzrost o 2,74 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Dziennik” (Axel Springer Polska) – 157 507 egz. (spadek o 10,52 proc.), ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 155 855 egz. (spadek o 9,26 proc.), ”Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 78 842 egz. (wzrost o 3,9 proc.),”Przegląd Sportowy” (Axel Springer Polska) – 60 325 egz. (spadek o 5,96 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) – 24 068 egz. (spadek o 11,35 proc.) oraz ”Gazeta Giełdy Parkiet” – 10 981 egz. (spadek o 8,27 proc.). Suma średniego rozpowszechniania płatnego razem wszystkich dzienników Grupy Wydawniczej Polskapresse objętych tytułem ”Polska” wynosi 329 455 egz. (projekt istnieje od 15 października ub.r.).

(MIŚ, 04.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.