Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stefano Terrazzino twarzą w nowej kampanii Cin & Cin

Tancerz Stefano Terrazzino w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej promuje markę Cin & Cin.

Działania pod hasłem ”Cin Cin Amore” są prowadzone na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy, backlighty, citylighty, wielkoformatowe siatki) w ośmiu największych miastach Polski. Kampania obejmuje również prasę branżową i kobiecą, magazyny lifestylowe oraz BTL. Strategię komunikacji, kreację i produkcję ATL i BTL przygotowała agencja Los Mejores. Sesję zdjęciową zrealizował fotograf Jacek Kołodziejski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PanMedia Western, a za PR - Agencja Kuźnia PR.

(MŁ, 03.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.