"PC World Komputer" przy relaunchu zmienił tytuł na "PC World"
Miesięcznik "PC World Komputer" (IDG Poland SA) zmienił nazwę, odświeżył szatę graficzną i wprowadził nowy podział rubryk.
Od grudniowego numeru wydawca zrezygnował ze słowa ”Komputer” w tytule magazynu, a wewnątrz wprowadził nowe nazewnictwo działów, np. Sprzęt i osprzęt (wcześniej Sprzęt), Systemy i programy (wcześniej Oprogramowanie), Internet i bezpieczeństwo (wcześniej Internet). Treści poradnikowe, znajdujące się dotychczas w różnych miejscach pisma, zgromadzono w jednym dziale Know how. Przy tekstach pojawiły się opinie ekspertów i komentarze. Odświeżono szatę graficzną, wprowadzając inne łamania i więcej krótkich materiałów. Wydawca podwoił nakład numeru grudniowego (średni nakład jednorazowy od stycznia do sierpnia br. wg ZKDP to 81 308 egz.), a także obniżył cenę egzemplarzową - do 9,90 zł, czyli o 10 zł. Jest to promocja, która skończy się w styczniu. Promocję cenową można utrzymać jedynie poprzez wykupienie prenumeraty pisma. Wydanie grudniowe wspiera promocja w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Turbo, pakiet At Media) i Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl). Kreację spotu stworzyło studio BadiBadi, a media zakupił dom mediowy Starcom. Średnie rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika od stycznia do sierpnia br. to 55 412 egz. (dane ZKDP).
(AW, 18.11.2008)










