Dział: PRASA

Dodano: Listopad 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Hannah Montana" zadebiutuje 20 listopada

20 listopada nakładem Egmont Polska ukaże się pierwszy numer miesięcznika "Hannah Montana".

Pismo skierowane do dziewcząt w wieku od 9 do 13 lat wydawane jest na licencji Disneya. Nawiązuje do emitowanego w Disney Channel i TVP 1 serialu pod tym samym tytułem. Będzie liczyło 32 strony, format magazynu to 21 x 28 cm. W pierwszym numerze czytelniczki znajdą m.in.: plakat z główną bohaterką serialu ”Hannah Montana”, wywiad z Miley Cyrus – odtwórczynią głównej roli, testy dotyczące przyjaźni, miłości, znajomości filmu, horoskop, artykuły o modzie i urodzie. Do każdego numeru pisma dołączony zostanie gadżet. W pierwszym numerze będą to brokatowy pasek i zestaw naklejek. Nowy miesięcznik kosztuje 9,90 zł. Trafi do sprzedaży w nakładzie 60 tys. egz. Redaktor prowadzącą jest Agata Żbikowska. Debiut zostanie wsparty kampanią internetową, reklamą w pismach Egmontu, ekspozycją w sieci HDS. Wydawca będzie sponsorem serialu emitowanego w TVP i organizatorem konkursu SMS-owego dla telewidzów.

(AW, 12.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.