”Gazeta Wyborcza” na koniec tygodnia z filmami o Bridget Jones
04.11.2008, 08:38
W piątek 7 listopada br. wraz z ”Gazetą Wyborczą” (Agora SA) ukaże się film na DVD ”Dziennik Bridget Jones”, a 8 listopada – ”Bridget Jones: W pogoni za rozumem”.
Wraz z pierwszym filmem zostanie dołączone pudełko na obie części. Cena ”Gazety Wyborczej” z filmem to 7,99 zł (zwykła cena gazety - 1,50 zł). Wydanie płyt z filmami o Bridget Jones wpiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVP Kultura). Za kreację kampanii odpowiada Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup mediów - Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Gazety Wyborczej” w pierwszej połowie br. wyniosło 417 767 egz. (dane: ZKDP).(MIŚ, 04.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










