Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Wyborcza” na koniec tygodnia z filmami o Bridget Jones

W piątek 7 listopada br. wraz z ”Gazetą Wyborczą” (Agora SA) ukaże się film na DVD ”Dziennik Bridget Jones”, a 8 listopada – ”Bridget Jones: W pogoni za rozumem”.

Wraz z pierwszym filmem zostanie dołączone pudełko na obie części. Cena ”Gazety Wyborczej” z filmem to 7,99 zł (zwykła cena gazety - 1,50 zł). Wydanie płyt z filmami o Bridget Jones wpiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVP Kultura). Za kreację kampanii odpowiada Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup mediów - Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Gazety Wyborczej” w pierwszej połowie br. wyniosło 417 767 egz. (dane: ZKDP).

(MIŚ, 04.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.