Dobry pierwszy kwartał miesięczników poradnikowych
11.06.2008, 07:46
Prawie wszystkie kobiece miesięczniki poradnikowe zanotowały po pierwszym kwartale br. wzrost średniej sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Liderem segmentu w okresie styczeń – marzec br. były ”Dobre Rady” (Burda Media Polska) ze średnią sprzedażą na poziomie 505 598 egz. (wzrost o 6,14 proc. w odniesieniu do pierwszego kwartału ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 481 544 egz. (wzrost o 4,4 proc.), a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 456 394 egz. (wzrost o 4,12 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Claudia” (G+J Polska) – 424 390 egz. (wzrost o 4,43 proc.) oraz ”Olivia” (Marquard Media Polska) – 282 016 egz. (jedyny spadek w grupie, o 24,2 proc.). W marcu br. sprzedaż kobiecych miesięczników poradnikowych wyglądała następująco: ”Dobre Rady” – 521 004 egz., ”Świat Kobiety” – 454 602 egz., ”Poradnik Domowy” – 453 680 egz., ”Claudia” – 408 465 egz., ”Olivia” – 236 899 egz.(AW, 11.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










