Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Dziennik” w lutym stracił najwięcej

”Super Express”, ”Gazeta Prawna”, ”Przegląd Sportowy” i ”Parkiet” zwiększyły sprzedaż w lutym tego roku w porównaniu z lutym 2007 roku. Największy spadek sprzedaży odnotował ”Dziennik”.

Liderem rynku dzienników w lutym br. pozostawał ”Fakt” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 522 396 egz. (spadek wobec lutego 2007 roku o 1,84 proc.). Druga była ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 436 404 egz. (spadek o 6,74 proc.), trzeci – ”Super Express” (Murator SA) – 228 250 egz. (wzrost o 11,86 proc.). Na czwartym miejscu był ”Dziennik” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 157 353 egz. (spadek o 27,94 proc.), a na kolejnych: ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 143 188 egz. (spadek o 2,23 proc.), ”Gazeta Prawna” (Infor PL SA) – 82 258 egz. (wzrost o 9,87 proc.), ”Przegląd Sportowy” (także Springera) – 68 318 egz. (wzrost o 7,38 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Bussines Polska) – 19 697 egz. (spadek o 1,38 proc.) i ”Parkiet Gazeta Giełdy” (także Presspublica) – 11 682 egz. (wzrost o 1,15 proc.). Gdyby dodać średnią sprzedaż w lutym wszystkich dzienników objętych tytułem ”Polska” (Grupa Wydawnicza Polskapresse), suma wyniosłaby 348 195 egz. Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

(MAG, 04.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.