Tygodnik "To & owo" w nowej makiecie
12.03.2008, 08:37
Tygodnik telewizyjny "To & owo" (Wydawnictwo Bauer) zmodyfikował formułę i odświeżył makietę.
W piśmie pojawiły się nowe rubryki, m.in. Telewizyjne seriale od A do Z, Wydarzenie, Technika. Wprowadzono przewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programach rozrywkowych. Część redakcyjną wzbogacono o większą liczbę tematów magazynowych. Cena pozostała bez zmian: 1,90 zł. ”To & owo” w zmienionej makiecie wesprze kampania telewizyjna (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem). Kreację spotu stworzyło wydawnictwo, jego realizacją zajęła się agencja reklamowa MarketShare, a zakupem mediów – dom mediowy Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w 2007 roku wyniosła 433 354 egz. (ZKDP).(AW, 12.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










