Dział: PRASA

Dodano: Marzec 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" i "Dziennik" w styczniu straciły najwięcej

W pierwszym miesiącu 2008 roku "Gazeta Wyborcza" zanotowała spadek średniej sprzedaży ogółem o 12,57 proc., a "Dziennik" - o 23,08 proc. w stosunku do stycznia ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem rynku dzienników pozostaje ”Fakt” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 527 071 egz. (wzrost o 2,94 proc.). Druga jest ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 417 344 egz. (spadek o 12,57 proc.), a trzeci ”Super Express” (Murator SA) – 203 727 egz. (wzrost o 3,33 proc.). Czwarty ”Dziennik” (Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 154 072 egz., stracił najwięcej w stosunku do stycznia ub.r. (spadek o 23,08 proc.). Kolejne były: ”Rzeczpospolita” – 149 382 egz. (wzrost o 3,78 proc.), ”Gazeta Prawna” – 100 023 egz. (wzrost o 7,54 proc.), ”Przegląd Sportowy” – 59 234 (spadek o 5,31 proc.), ”Puls Biznesu” – 19 773 egz. (wzrost o 1,7 proc.) i ”Gazeta Giełdy Parkiet” – 10 768 egz. (wzrost o 4,54 proc.).

(UŚ, 06.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.