Ogólnopolskie stacje radiowe tracą słuchaczy
08.02.2008, 08:24
Największe stacje ogólnopolskie nie zanotowały w okresie listopad–styczeń wzrostu w porównaniu z tym okresem sprzed roku – wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
Liderem pozostaje RMF FM z udziałem 22,5 proc. w rynku ogólnopolskim (rok temu – 22,6 proc.). Na drugim miejscu jest Radio Zet z wynikiem 19,3 proc. (19,4 proc.), a na trzecim Program I Polskiego Radia – 13,1 proc. (13,5 proc.). Kolejne miejsca zajmują: Program III – 5,7 proc. (5,9 proc.), Radio Maryja – 2,3 proc. (2 proc.), Program II – 0,6 proc. (0,7 proc.) i Radio Bis – 0,4 proc. (0,4 proc.).(KRZ, 08.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










