Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drapacz Chmur+ i Radio Zet w jednej ofercie handlowej

Wczoraj została wprowadzona na rynek nowa oferta reklamowa łącząca pakiet Drapacz Chmur+ i Radio Zet.

Oferta umożliwia realizację ogólnopolskiej kampanii we wszystkich stacjach wchodzących w skład Drapacza Chmur+ (rozgłośnie lokalne i ponadregionalne należące do Agory SA, Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA i Ad.pointu) i w Radiu Zet. Wartość dodatkowego rabatu dla klienta decydującego się na ten pakiet wynosi po 5 proc. na Drapacz Chmur+ i na Radio Zet. Oferta dostępna jest w CR Media Consulting SA, RRM (Eurozet), Grupie Radiowej Agory i Time SA. Drapacz Chmur powstał w lutym 2006 roku jako oferta skupiająca stacje lokalne, mająca konkurować ze stacjami ogólnopolskimi. - Drapacz Chmur jest w dalszym ciągu alternatywą dla stacji ogólnopolskich, bo żadnej z wersji tej oferty nie wycofujemy ze sprzedaży. Ale budżety kampanii reklamowych często wykraczają poza Drapacz Chmur czy Radio Zet. Nowa oferta stanowi odpowiedź na potrzeby takich właśnie kampanii – mówi Marcin Tomczyk, dyrektor ds. kluczowych klientów w Time SA.

(KRZ, 25.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.