Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 24, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt", "Gazeta Prawna" i "Puls Biznesu" w ub.r. zarobiły mniej na reklamach

W rankingu dzienników ogólnopolskich, które w 2007 roku miały największe wpływy reklamowe, lepszy wynik niż rok wcześniej miały cztery tytuły, a słabszy – trzy.

Z danych cennikowych Expert Monitora (bez uwzględnienia rabatów i autopromocji) wynika, że w ub.r. najwięcej zarobiła ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 998 mln zł (wzrost o 11,55 proc. w porównaniu z 2006 rokiem). Na drugim miejscu była ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 184,4 mln zł (wzrost o 14,55 proc.), a na trzecim ”Dziennik” (Axel Springer Polska) – 168,2 mln zł (ukazuje się od kwietnia 2006 roku). Kolejne pozycje zajęły: ”Fakt” (Axel Springer Polska) – 167,3 mln zł (spadek o 11,74 proc.),”Super Express” (od 17 grudnia ub.r. Murator SA, wcześniej Media Express) – 105,2 mln zł (wzrost o 23,93 proc.), ”Gazeta Prawna” (Grupa Wydawnicza Infor SA) – 52,4 mln zł (spadek o 6,88 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) – 39,5 mln zł (spadek o 22,54 proc.) i ”Gazeta Giełdy Parkiet” (Presspublica) – 26,8 mln zł (wzrost o 23,06 proc.).

(AW, 24.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.