Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadki sprzedaży większości tygodników społeczno-politycznych

W listopadzie 2007 roku prawie wszystkie tygodniki społeczno-polityczne sprzedawały się gorzej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. Wzrosty sprzedaży odnotowały tylko ”Newsweek Polska” (wśród tygodników opinii) i ”Tygodnik Angora” (wśród tytułów z przedrukami).

W listopadzie ub.r najlepiej sprzedawała się ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), której średnia sprzedaż ogółem wyniosła 158 219 egz. (spadek o 1,31 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku). Na kolejnych miejscach były: ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 145 099 egz. (wzrost o 0,7 proc.), ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 120 976 egz. (spadek o 0,74 proc.), ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 61 870 egz. (spadek o 0,29 proc.) oraz ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 27 323 egz. (spadek o 1,25 proc.). Średnia sprzedaż ogółem ”Tygodnika Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) publikującego przedruki z prasy polskiej i zagranicznej wyniosła 295 871 egz. (wzrost o 5,34 proc.), a tygodnika ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) z przedrukami z prasy zagranicznej – 17 052 egz. (spadek o 13,06 proc.). Wśród tygodników katolickich w listopadzie ub.r. wszystkie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) osiągnął wynik 136 680 egz. (spadek o 0,4 proc.), ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 29 051 egz. (spadek o 4,46 proc.), a ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 18 722 egz. (spadek o 4,07 proc.). Dane ZKDP.

(AW, 18.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.