Wzrosły wpływy największych miesięczników
18.01.2008, 08:23
Prawie wszystkie miesięczniki z dziesiątki najlepiej zarabiających na reklamach odnotowały w 2007 roku wzrost przychodów w porównaniu z 2006 rokiem.
Według danych cennikowych Expert Monitora najwyższe wpływy miała, podobnie jak rok wcześniej, ”Claudia” (G+J Polska) – 75,4 mln zł (wzrost o 10,9 proc. w stosunku do 2006 roku). Drugie miejsce obronił ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 68,5 mln zł (wzrost o 14,33 proc.). Na pozycję trzecią z piątej awansował ”Murator” (Murator SA) – 40,5 mln zł (wzrost o 19,26 proc.). Czwarte miejsce, tak jak rok wcześniej, zajął miesięcznik ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 39,9 mln zł (wzrost o 2,28 proc.), piąte – ”Olivia” (Marquard Media Polska, do końca października Axel Springer Polska) – 37,2 mln zł (spadek o 8,51 proc.), która rok wcześniej była trzecia w zestawieniu, a szóste – bez zmian – ”Glamour” (G+J Polska) – 35,89 mln zł (wzrost o 8,86 proc.). Na pozycję siódmą z dziewiątej przesunęło się ”Avanti” (Agora SA) – 35,88 mln zł (wzrost o 41,34 proc.). Na miejsce ósme z siódmego spadł ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 30,2 mln zł (wzrost o 6,66 proc.), na dziewiąte z ósmego –”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 29,1 mln zł (wzrost o 10,17 proc.). Dziesiątkę zamyka ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) z przychodami na poziomie 28,2 mln zł (wzrost o 31,58 proc.). Tytuł ten w 2006 roku był na 11. miejscu. W 2007 roku wypchnął z dziesiątki ”Playboya” (Marquard Media Polska), którego wpływy wyniosły 27,3 mln zł (wzrost o 11,32 proc.).(AW, 18.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










