Wzrost sprzedaży trzech kobiecych miesięczników poradnikowych
14.01.2008, 08:24
Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet w październiku ub.r., w porównaniu z tym miesiącem rok wcześniej, lepiej sprzedawały się trzy tytuły. Na średniej sprzedaży straciły "Claudia" i "Olivia" – wynika z danych ZKDP.
W październiku ub.r. najlepszy wynik miał ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 483 894 egz. (wzrost o 3,56 proc. w porównaniu z październikiem 2006 roku). Tytuł awansował z drugiego miejsca w październiku 2006 roku na pozycję lidera. Kolejne były: ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 464 848 egz. (wzrost o 3,51 proc.), ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 448 402 egz. (wzrost o 9,27 proc.), ”Claudia” (G+J Polska) – 387 224 (spadek o 19,37 proc.) i ”Olivia” (Marquard Media Polska, do końca października ub.r. – Axel Springer Polska) – 268 800 egz. (spadek o 42,2 proc.).(AW, 14.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










