W 2007 roku najwięcej zyskały stacje komercyjne
11.01.2008, 08:19
Spośród rozgłośni ogólnopolskich w całym 2007 roku największy wzrost słuchalności odnotowały stacje komercyjne: RMF FM i Radio Zet – wynika z badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
Liderem w 2007 roku był RMF FM, którego udział w rynku ogólnopolskim wyniósł 22,5 proc. (w 2006 roku było to 21,7 proc.). Radio Zet osiągnęło wynik 19,3 proc. (18,8 proc.), a Program I Polskiego Radia – 13,2 proc. (14,4 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: Program III z udziałem 6,1 proc. (6 proc.), Radio Maryja – 2,1 proc. (2 proc.), Program II – 0,6 proc. (0,7 proc.) i Radio Bis – 0,3 proc. (0,6 proc.).(KRZ, 11.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










