Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe wśród kanałów tematycznych

Spośród kanałów tematycznych w 2007 roku największe wpływy reklamowe miał Polsat Sport. Wszystkie największe stacje tematyczne zarobiły na emisji reklam dużo więcej niż w 2006 roku – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Wpływy Polsatu Sport (dane cennikowe netto, bez rabatów) wyniosły w 2007 roku 276 mln zł, co oznacza wzrost o 94 proc. w porównaniu z 2006 rokiem. Drugi pod względem wpływów jest TVN 24 – zarobił 180 mln zł. Nie da się jednak porównać jego wpływów z 2006 rokiem, ponieważ dane ze znacznej części tego okresu nie są dostępne. Kolejne miejsca zajmują: MTV Polska z wpływami 173 mln zł (wzrost o 10 proc.), Viva Polska – 138 mln zł (wzrost o 60 proc.) i AXN – 130 mln zł (wzrost o 100 proc.).

(AG, 04.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.