Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większa sprzedaż ”Polityki”, ”Gościa Niedzielnego” i ”Tygodnika Angora”

W październiku br. wśród tygodników wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotowali liderzy w swoich grupach: ”Polityka” (wśród tygodników opinii), ”Gość Niedzielny (tygodniki katolickie) i ”Tygodnik Angora” (tygodniki z przedrukami) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najlepiej w segmencie tygodników opinii w październiku br. sprzedawała się ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), której średnia sprzedaż ogółem wyniosła 161 491 egz. (wzrost o 2,14 proc. w porównaniu z październikiem 2006 roku). Na drugim miejscu znalazł się ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) z wynikiem 141 732 egz. (spadek o 11,33 proc.), a na trzecim – ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 126 977 egz. (spadek o 0,04 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 64 077 egz. (spadek o 8,91 proc.) i ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 27 753 (spadek o 5,89 proc.). Wśród tygodników z przedrukami w październiku br. zyskał jedynie publikujący przedruki z prasy polskiej ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Tytuł ten ze średnią sprzedaż ogółem na poziomie 292 753 egz. miał wynik lepszy o 2,05 proc. Publikujące przedruki z prasy zagranicznej ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 18 858 egz. zanotowało natomiast spadek o 15,9 proc. Wśród tygodników katolickich w październiku br. najlepiej sprzedawał się ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) – 135 183 egz. (wzrost o 6,3 proc.). Dalej znalazły się: ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 28 558 egz., który odnotował spadek o 14,17 proc. oraz ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 19 930 egz., który sprzedał o 0,19 proc. mniej niż w październiku 2006 roku.

(AW, 20.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.