Dzienniki regionalne nie zyskały na sprzedaży dzięki nadtytułowi "Polska"
10.12.2007, 08:29
W październiku wszystkie dzienniki z pierwszej dziesiątki największych tytułów regionalnych zanotowały spadek sprzedaży w porównaniu z tym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Przyłączenie do projektu ”Polska” nie wpłynęło na polepszenie sprzedaży największych dzienników regionalnych. Liderem wśród dzienników regionalnych jest ”Polska Dziennik Zachodni” – 84 757 egz. (o 6,55 proc. niższa sprzedaż, niż miał ”Dziennik Zachodni” w październiku ub.r.). Na drugim miejscu uplasowała się ”Gazeta Pomorska” – 83 634 egz. (spadek o 2,99 proc. w porównaniu z ub.r.), a na trzecim – ”Polska Głos Wielkopolski” – 52 051 egz. (mniej o 7,9 proc., niż miały ”Głos Wielkopolski” i ”Gazeta Poznańska” połączone w grudniu 2006 roku). Kolejne miejsca zajmują: ”Express Ilustrowany” – 51 921 egz. (spadek o 0,4 proc.), ”Polska Dziennik Bałtycki” – 49 295 egz. (spadek o 13,07 proc. w porównaniu z ”Dziennikiem Bałtyckim”), ”Polska Dziennik Łódzki” – 48 862 egz. (spadek o 0,49 proc.), ”Dziennik Polski” – 47 395 egz. (spadek o 4,41 proc.), ”Gazeta Lubuska” – 45 654 egz. (spadek o 4,49 proc.), ”Głos Dziennik Pomorza” – 40 901 egz. (powstał 12 stycznia 2007 z połączenia się trzech tytułów ukazujących się na Pomorzu: ”Głosu Szczecińskiego”, ”Głosu Koszalińskiego” i ”Głosu Pomorza”) oraz ”Echo Dnia” – 38 639 egz. (spadek o 2,38 proc.).(UŚ, 10.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










