Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 03, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" ruszyła z nową kolekcją DVD

W sobotę "Gazeta Wyborcza" ukazała się z pierwszym filmem DVD z nowej serii "Kino familijne".

W ramach serii ukazywać się będą: komedie, filmy rodzinne i animowane oraz seriale dla dzieci. Kolekcję rozpoczęła komedia ”Johnny English” z Rowanem Atkinsonem. Cena gazety z pierwszym filmem to 5,99 zł (bez płyty – 1,50 zł), z kolejnymi – 6,99 zł. Kolekcję wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i dzienniku ”Metro” oraz autopromocja w ”Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację przygotowała agencja DDB, za zakup mediów odpowiada Starlink.

(UŚ, 03.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.