Spada sprzedaż tygodników poradnikowych
23.11.2007, 08:30
Wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe zanotowały po trzech kwartałach br. spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Z drugiego miejsca na pierwsze (w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2006 roku) awansowała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średnia sprzedaż ogółem w ciągu trzech kwartałów br. wyniosła 368 869 egz. (spadek o 2,33 proc.). ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA), w ub.r. pierwsza, zajęła drugie miejsce z wynikiem 329 736 egz. (spadek o 19,36 proc.). ”Pani Domu” (Marquard Media Polska, do końca października br. – Axel Springer Polska) utrzymała się na trzecim miejscu – 255 451 egz. (spadek o 29,09 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 228 400 egz. (spadek o 27,5 proc.). We wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem poradników dla kobiet wyglądała następująco: ”Tina” – 344 871 egz., ”Przyjaciółka” – 267 016 egz., ”Pani Domu” – 244 261 egz., ”Naj” – 196 376 egz.(AW, 23.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










