Dział: PRASA

Dodano: Listopad 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada sprzedaż tygodników poradnikowych

Wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe zanotowały po trzech kwartałach br. spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Z drugiego miejsca na pierwsze (w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2006 roku) awansowała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średnia sprzedaż ogółem w ciągu trzech kwartałów br. wyniosła 368 869 egz. (spadek o 2,33 proc.). ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA), w ub.r. pierwsza, zajęła drugie miejsce z wynikiem 329 736 egz. (spadek o 19,36 proc.). ”Pani Domu” (Marquard Media Polska, do końca października br. – Axel Springer Polska) utrzymała się na trzecim miejscu – 255 451 egz. (spadek o 29,09 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 228 400 egz. (spadek o 27,5 proc.). We wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem poradników dla kobiet wyglądała następująco: ”Tina” – 344 871 egz., ”Przyjaciółka” – 267 016 egz., ”Pani Domu” – 244 261 egz., ”Naj” – 196 376 egz.

(AW, 23.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.